Vyhledat

eŽena roku 2020: Lucie Osvaldová (10)

Lucie Osvaldová nastoupila po škole do IT firmy jako webová grafička, ale i přes zajímavou práci stále toužila tvořit něco vlastního. Jelikož měla ráda papírové diáře a na zahraničních blozích obdivovala, jak si je lidé zdobí všemožnými samolepkami a dalšími doplňky, napadlo jí realizovat se v tomto směru. Pod značkou Fleppi začala vyrábět samolepky, náhradní náplně do kroužkových diářů a další papírenský sortiment. Navzdory původnímu očekávání zjistila, že i u nás je silná komunita diářových nadšenců. Velice jí těší, že i v dnešní digitální době má papírový diář své nezastupitelné místo.

Více o podnikání Lucie naleznete tady. Hlasovat pro Lucii můžete ZDE.

4 otázky pro Lucii Osvaldovou

1. Proč jste se rozhodla podnikat?

Podnikání má řadu skvělých výhod. Mezi největší patří asi časová svoboda a flexibilita, kterou teď jako maminka nesmírně oceňuji. Člověk je svým vlastním pánem, může realizovat veškerá svá rozhodnutí. A v neposlední řadě může také dosáhnout mnohem vyšších výdělků. Ale neřekla bych, že něco z toho byly skutečné důvodu, proč jsem se do podnikání pustila. Spíše mě k tomu přivedla jakási vnitřní touha něco vytvořit. Podnikatelské nápady a představy jsem měla co si pamatuji.

2. Jakou přidanou hodnotou jsou pro vás sociální sítě nebo jiné on-line kanály?

Když zákazník nakupuje v kamenném obchodě, může si s prodejcem během nákupu popovídat, navázat s ním užší kontakt, probrat co ho v souvislosti s jeho nákupem „trápí“. Během nákupu v e-shopu takovou možnost většinou nemá. Osobní kontakt se zákazníkem je něco, co mi u mé práce velmi chybí. A právě sociální sítě mi pomáhají tento nedostatek, který on-line nakupování má, překonat. Beru je tedy jako skvělou příležitost, jak si se zákaznicemi popovídat, blíže je poznat a zjistit, co si přejí, co pro ně můžeme ještě udělat, nebo si prostě jen tak říct, jak se zrovna máme.

3. Vaše podnikání úzce souvisí s logistikou, byla to pro Vás na začátku velká výzva?

Logistika je pro mě výzvou po celou dobu, co podnikám. Považuji jí za důležitý článek e-shopu a má velký podíl na tom, jaký pocit má zákazník ze svého nákupu. Je pro mě tedy důležité mít v logistice spolehlivého partnera. Na druhou stranu chápu, že všichni jsme jen lidé a chyba se prostě může stát každému. Nejvíce problematické je to v předvánočním období, kdy každý netrpělivě očekává své objednané vánoční dárky a dopravci to v tuto dobu nemají vůbec jednoduché. Když se nějaký takový balíček ztratí, dorazí opožděně nebo je poškozený, je to nepříjemné pro všechny strany. I my s tím máme své zkušenosti, ale naštěstí se nám to nestává často, a pokud už k tomu dojde, daří se nám vyřešit situaci k zákazníkově spokojenosti.

4. Kolik balíků plánujete odeslat v příštím roce? Čekáte navýšení oproti předchozímu roku?

Momentálně se nám daří udržovat dvojnásobný růst a mým cílem bude udržet ho i v příštím roce. To znamená, že plánujeme odeslat okolo 10-12 tisíc balíčků.

Hlasovat pro Lucii můžete pod pořadovým číslem 10.

Z jednoho e-mailu se započítává jeden platný hlas. Z deseti žen budou vybrané 3 TOP eŽENY roku 2020 s nejvyšším počtem hlasů.

Slavnostní vyhlášení proběhne v rámci Dne podnikatelů ČR, termín bude upřesněn.

12 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše