Hlasovat pro Růženu můžete pod pořadovým číslem 5 ZDE. Hlasování probíhá od 1. 10. do 31. 10. 2021 a z jednoho e-mailu se započítává jeden platný hlas.
VÍCE O PODNIKÁNÍ RŮŽENY
Webové stránky: https://eshop.prazskezkratky.cz/ Začátek podnikání: 2021 Obor podnikání: maloobchod
PODNIKATELSKÝ PŘÍBĚH
Co byl Váš důvod pro vstup do podnikání?
Realizace vlastního nápadu. Navíc mám pocit, že takto lépe mohu sladit moje pracovní uplatnění s mojí rolí matky 3 dětí. Samotný vznik iniciovaly moje vlastní děti a moje snaha přiblížit jim krásy Prahy. Je pro mě důležité, aby moje děti znaly město, kde se narodily a kde žijí. Hledala jsem pro své děti cenově dostupné oživení našich procházek a nenašla jsem. Nechtěla jsem se procházet podle mobilu, ani během procházky číst dětem z knihy. Vysnila jsem si cenově dostupné sešitové vydání trasy (které nezabere příliš místa v batohu), které děti nejen motivuje k procházce, ale poskytne jim základní informace k místu procházky. Díky samolepkám a plánkům mohou děti postupovat Prahou samostatně či s malou pomocí rodiče.
Měla jste při startu svého podnikání podporu rodiny či nejbližšího okolí?
Mám velkou podporu od svého manžela, dětí i nejbližšího okolí.
Jaké momenty byly pro Vás nejtěžší a jakých úspěchů si nejvíce vážíte?
Nejtěžší chvíle byly první týdny po zjištění nemoci, a to větší byla radost, když jsem se v lednu mohla přihlásit na kurz Průvodce Prahou. Nejtěžší bude nejspíš tento první rok - správně si určit priority a nepostupovat chaoticky. Potěšilo mě, že se mi podařilo rozjet projekt bez velkých finančních nákladů - vše jsem zvládla sama. Velkou radost mám z každé pozitivní zpětné vazby týkající se webu, e-shopu či procházky.
Jakých chyb byste se nyní již vyvarovala a co byste rozhodně ve svém podnikání neměnila a všem doporučila?
Nečekala bych tolik, až to bude dokonalé. Dokonalé to nikdy nebude, a i nedokonalé je dostačující, resp. funkční. Začala bych také dříve o svém nápadu mluvit veřejně. Neměnila bych a všem, kdo hledají krabicové řešení e-shopu bych doporučila Shoptet. Celé nastavení jsem zvládala sama, jen s jejich zákaznickou linkou. Jinak je na jakékoliv doporučení z mé strany velmi brzo...naopak jsem v situaci, kdy bych řadu doporučení uvítala já sama.
Comments