O ženách, které dělají to, co milují
První image poradenství poskytovala kamarádkám na střední, postupně vybudovala prosperující podnikání
vložila 8.9.2018
309 Your IP address (2a00:1ed0:17::9337) is not a member of allowed address range. Please, visit https://stream.exchange.cz, logon to your account and add this IP address to the list of allowed servers.

První image poradenství poskytovala kamarádkám na střední, postupně vybudovala prosperující podnikání

Veronika Marešová vždycky věděla, že má velký cit pro komunikaci s lidmi a umí jim dodat sebevědomí. Právě tuto schopnost uplatnila i ve svém podnikání - pomáhá lidem vyjádřit jejich charakter a osobní značku skrze image. Jako hlavní nástroje k tomu využívá psychologii oblékání a barev, stylistiku, vizážistiku a koučink.

„Této oblasti jsem se začala věnovat už při studiích na gymnáziu, první poradenství jsem dělala svým kamarádkám, sestrám a následně se to rozšířilo i mezi další známé. Jelikož jsem měla velké odhodlání a elán, nebála jsem se postupem pracovat i s pro mě cizími lidmi. Uvědomovala jsem si, že důležité je začít, nebát se a vytrvat. Vyplatilo se to,“ popisuje Veronika své začátky. I díky tomu má dnes, ve svých 23 letech, fungující podnikání a stálé klientky.

Být někde zaměstnaná si vyzkoušela jen po brigádách, většinou v obchodech s oblečením, kde asistovala zákazníkům při výběru. Už tehdy ale zjistila, že pracovat sama na sebe ji láká mnohem více. „Věděla jsem, že mám větší potenciál. Proto jsem se rozhodla s brigádami přestat a naplno se vrhnout na budování vlastního byznysu,“ vysvětluje mladá podnikatelka, podle které je důležité přijmout, že v podnikání se neobejdete bez velké disciplíny a zvláště začátky jsou náročné a nikdy nevíte, kolik klientů si vaši službu objedná.

Jak Veronika pracuje? Vše začíná definováním a určením osobní značky klienta a toho, co chce skrze svou image prezentovat, jaké má kvality a postoj k životu, čím chce být zapamatovatelný. „Následně jednotlivé prvky přenášíme do vhodně zvolených barev, aby významově podpořily právě předem určenou osobní značku a zároveň lichotily vizuálním prvkům, které má každý úplně jiné, například barvu vlasů, nebo očí. Hledáme samotný styl, zjišťuji potřeby klienta a poté se potkáváme přímo u jeho skříně,“ líčí Veronika Marešová a dodává: „Největší smysl vidím právě při individuálních konzultacích, kdy řešíme vždy konkrétního člověka do hloubky a klient z toho vytěží maximum.“

Pracovní den začíná Veronice ráno, kdy má čas sama pro sebe – věnuje se modlitbě, protažení a sebevzdělávání, čte knihy nebo poslouchá audioknihy. Po osmé ráno vyřídí maily a míří za klientem, se kterým pak většinou tráví celé dopoledne a společný oběd, kdy tak mají alespoň možnost prohloubit si vztah, ještě lépe se poznat. „Odpoledne pak věnuji tvorbě a kreativní činnosti - zpracovávání souhrnů pro klienty, tvorbě vzorníků či psaní článků a videí na můj blog. Jelikož jsem toho názoru, že je potřeba mít život v rovnováze a naplnit více potřeb, než jen ty čistě pracovní, pozdní odpoledne a večer věnuji vyloženě manželovi a přátelům nebo koníčkům,“ vysvětluje Veronika, která si ve volném čase ráda zahraje na klavír nebo si zazpívá.

Za svůj největší úspěch v podnikání považuje fakt, že se nebála pustit do podnikání jako mladá slečna, bez jakýchkoliv znalostí o podnikání jako takovém, a vším se zvládla prokousat. Hrdá je na svůj přístup a hodnoty, na kterých svou práci staví, a které tak oceňuje i její okolí a klienti. „Je to srdečnost, radost ze života, laskavost vůči druhým, profesionalita a jistá míra diplomacie, díky které umím řešit různé situace,“ dodává na závěr Veronika.

Nahlásit obsah

Co je s obsahem v nepořádku?

Sdílet obsah

Vyberte ze svých kontaktů

Čtěte také