O ženách, které dělají to, co milují
Plédy slaví díky podnikatelce Kateřině velký návrat. Jsou pohodlné a muži je na ženách milují
vložila 27.11.2018
309 Your IP address (2a00:1ed0:17::9337) is not a member of allowed address range. Please, visit https://stream.exchange.cz, logon to your account and add this IP address to the list of allowed servers.

Plédy slaví díky podnikatelce Kateřině velký návrat. Jsou pohodlné a muži je na ženách milují

Příběh značky My pled se začal psát v roce 2014. Kateřina Samková, která v té době podnikala v jiné oblasti, se rozhodla, že svou vášeň pro šály, šátky a přehozy zúročí a pustí se do vlastní značky, která nabídne plédy, jež jí na trhu chyběly. „V té době byly na trhu spíše deky s dírou na hlavu než opravdové plédy. To jsem chtěla změnit,“ popisuje svou motivaci Kateřina.

První dva roky svůj záměr testovala a zjišťovala, jestli bude o produkt zájem. Také se spojila s designérem Janem Šimrem a spolu s ním začala vyvíjet střihy plédů. „Ušili jsme prototypy a dva roky jsme je testovali. Chtěla jsem vědět, zda je o ně skutečně zájem a jsou pro ženy zajímavé. Zjistili jsme, že se líbí, ale největším problémem je, že se ženy plédy bojí nosit. V rámci prodeje jsme tedy přišli na to, že nejúčinnější je přímý prodej, kdy si ženy pléd vyzkouší. Tou cestou jsme se tedy vydali a s plédy jezdíme po ženských klubech po celé republice.“

Ukázka z podzimní kolekce plédů My pled ( foto: Benedikt Renč)

Pilíře, na kterých firma stojí, jsou kvalita, funkčnost, originalita a nadčasová elegance. Za pléd vyrobený přímo v jejich showroomu na pražském Žižkově talentovaným mladým návrhářem zaplatíte sice o něco víc než v řetězci, ale zato vám vydrží klidně celý život. Právě proto si plédy nejčastěji kupují ženy ve věku 35-60 let, které už vědí, že do stylu a kvality se vyplatí investovat. Často se pak vrací i pro další plédy s tím, že už nic jiného ani nenosí. Plédy kupují i muži jako dárek, protože se jim na ženách líbí a velkou výhodou je, že velikost plédu je univerzální, takže ho lze koupit i bez zkoušení.

Kateřina Samková (na fotce vpravo) a Helena Harabinová

V loňském roce se ke Kateřině do My pled přidala Helena Harabinová, která se zaměřuje na obchod a marketing. Právě ona mi vysvětlila, jak důležité je si pléd „osahat“ a vyzkoušet na vlastní kůži. Zatímco jsem se prohlížela v zrcadle, popsala mi největší výhody plédů: „Jsou variabilní, nemačkavé (kromě těch z vlny a kašmíru, ke kterým je třeba se chovat jako ke svrchníku), lze je složit do malého balíčku. Na rozdíl od konfekčních plédů jsou ty naše skutečně tvarované, takže vám pléd nebude padat z ramen. Navíc je dostatečně dlouhý, aby vám zakryl celá záda. Velkou výhodou je, že v plédu se nepotíte a máte volné ruce, takže není potřeba časté praní nebo čištění.“

Největším hitem je bavlněný pléd z kolekce basic, který je ideální na celoroční nošení, každému outfitu dodá elegantní šmrnc a můžete ho vzít do opery i na lítání po schůzkách. „Co máme my ženy společného? Je nám neustále zima! Tenhle bavlněný pléd je ideální celoročně, třeba v létě když jdete na schůzku do klimatizované kanceláře nebo večer na venkovní koncert,“ doplňuje Harabinová.

Mahulena Bočanová v plédu z podzimní kolekce 2018

Kromě precizního střihu a univerzálnosti se My pled pyšní užíváním těch nejkvalitnějších materiálů, které si vozí z Itálie. Vlna, kašmír i bavlna jsou tedy té nejvyšší možné kvality. Umělých vláken je v plédech minimum a slouží pouze k tomu, aby se postaraly právě o již zmíněnou nemačkavost. „Látku zkouším tak, že si ji přiložím k obličeji a musí mi být příjemná. Také ji zmáčknu a sleduji, jestli se mačká. Podle toho pak dělám finální výběr,“ popisuje na závěr Samková.

Nahlásit obsah

Co je s obsahem v nepořádku?

Sdílet obsah

Vyberte ze svých kontaktů

Čtěte také