O ženách, které dělají to, co milují
Pavla podniká při zaměstnání, vsadila na udržitelnou módu
vložila 13.11.2018
309 Your IP address (2a00:1ed0:17::9337) is not a member of allowed address range. Please, visit https://stream.exchange.cz, logon to your account and add this IP address to the list of allowed servers.

Pavla podniká při zaměstnání, vsadila na udržitelnou módu

Pavla Maříková začala podnikat při zaměstnání. Místo toho, aby zbrkle riskovala, zkusila firmu rozjet i při práci od devíti do pěti a je důkazem toho, že to jde. Na své značce Touch me wear, která se zaměřuje na udržitelnou a kvalitní módu, zatím pracuje jeden rok a sní o tom, že jednou bude její hlavní pracovní náplní.

Pavla pracuje v Unileveru, kde má na starosti marketing kategorie vlasových produktů. „Práce ve velké firmě mi hodně pomohla v tom, že jsem se nebála rozjet a začít budovat vlastní značku. Je to pro mě největší businessová škola života,“ popisuje Maříková. Právě v práci se naučila důležité heslo „think big, execute bigger“, kterým se řídí dodnes a dodává: „Velké sny jsou nutné, ale obrovsky důležitá je i samotná exekutiva. Právě na ní velká část skvělých nápadů bohužel ztroskotá.“

Ukázka šatů z kolekce Touch me wear

Její značka Touch me wear je zaměřená na jednoduchou a pohodlnou módu, která se dá lehce kombinovat a je tak dokonalým základem smysluplného a efektivního šatníku. S více základními kousky totiž často odpadá pocit, že nemáme co na sebe. „V mé kolekci nenajdete stovky střihů ani všechny barvy duhy, ale osm barev a jednoduchý design a hlavně látky, kterých se nebudete chtít přestat dotýkat,“ říká Pavla s úsměvem.

Impulsem do začátku pro ni byla především její vlastní záliba v módě a taky pocit, že už nechce pracovat jen pro ostatní, ale i pro sebe. „V podnikání navíc zužitkuji i své marketingové zkušenosti. Kvalitní a příjemné věci, které nekoušou a jsou dobře kombinovatelné, mi na trhu chyběly, tak jsem se do toho pustila sama,“ vypráví podnikatelka.

Šaty z kolekce Touch me wear

Výhodou toho, že zatím podniká při zaměstnání, je mnohem menší stres. I díky tomu zatím Pavla nezažila pocit, že by s celým podnikáním nejradši sekla. „Mnohem víc si uvědomuju své úspěchy, primárně to, že se mi vůbec podařilo značku rozjet. Navíc vidím ten úžasný posun, držím oblečení skutečně v ruce, pak vidím celou kolekci i nafocenou… Je to úžasné,“ popisuje Pavla svou zkušenost.

Do budoucna má se svou značkou spoustu plánů. Chtěla by z ní mít mezinárodní projekt, který nebude operovat jen na českém a slovenském trhu. Dále se chce soustředit také na udržitelnost materiálů vůči přírodě. „Já sama se v budoucnu vidím jako ještě více svobodný člověk, který je pánem svého času. Postupně bych se ráda úplně osamostatnila,“ uzavírá Maříková.

Nahlásit obsah

Co je s obsahem v nepořádku?

Sdílet obsah

Vyberte ze svých kontaktů

Čtěte také