Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

O ženách, které dělají to, co milují
Podpora pro call centra a dobrovolníky na telefonu ke koronaviru
vložila 26.3.2020
309 Your IP address (2a00:1ed0:17::9337) is not a member of allowed address range. Please, visit https://stream.exchange.cz, logon to your account and add this IP address to the list of allowed servers.

Podpora pro call centra a dobrovolníky na telefonu ke koronaviru

V mém okruhu je tolik lidí, kteří se snaží pomoci právě v těchto dnech. A tak sdílím ráda další podporu pro všechny, kteří z velké části i jako dobrovolníci pracují na call centrech a poskytují informace ke koronaviru. 

Spoustu let znám tu největší profesionálku v oblasti call center, Květu Santlerovou, zakladatelku společnosti Santia, se kterou také již pěknou řádku let spoluracuji. A tak vím, že materiál, který Květa připravila pro operátory může opravdu pomoci. Je to pomůcka, ve které se operátoři rychle zorientují. Dostanou nejen základní přehled o telefonování, ale i praktické návod, jak telefonovat s lidmi ve stresu, se seniory, s lidmi, kteří jsou agresivní atd. Najdou zde přehled nejčastějších otázek a základní telefonní čísla a odkazy na webové stránky, kde najdou podrobné informace.

Manuál je vhodný pro dobrovolníky, pracovníky call center, pracovníky obecních úřadů a všem, kteří dnes poskytují telefonicky informace o koronaviru. Hodí se i pro pracovníky obecních úřadů, na které se obracejí jejich občané s dotazy.

Obsah:

  • Zásady komunikace
  • Struktura hovoru
  • Nejčastější dotazy
  • Obtížné situace na Korona lince
  • Typologie klientů
  • Slovo závěrem

 

Manuál zdarma stáhnete na www.santia.cz 

Pokud máte někoho ve svém okolí, kdo pracuje na této lince, sdílejte! 

Nahlásit obsah

Co je s obsahem v nepořádku?

Sdílet obsah

Vyberte ze svých kontaktů

Čtěte také