Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

O ženách, které dělají to, co milují
Za šest vteřin přesně ví, co jste zač. Claudie založila firmu, která se zaměřuje na navolávání schůzek
vložila 12.4.2019
309 Your IP address (2a00:1ed0:17::9337) is not a member of allowed address range. Please, visit https://stream.exchange.cz, logon to your account and add this IP address to the list of allowed servers.

Za šest vteřin přesně ví, co jste zač. Claudie založila firmu, která se zaměřuje na navolávání schůzek

Z telefonování má většina lidí hrůzu, Claudie mezi ně ovšem nepatří. Když před šesti lety s telefonováním a navoláváním schůzek začínala, asi by ji ani nenapadlo, jak moc jí to bude bavit. Dnes je na telefonování expert a za šest vteřin na lince přesně pozná, co je člověk na druhé straně zač, jakou má povahu nebo na co kouká v televizi. Letos v lednu dokonce založila firmu, aby mohla své služby a nadšením šířit dál.

Claudie roky pracovala jako telefonní specialistka na domlouvání obchodních schůzek, koncem loňského roku si ale uvědomila, že je třeba se pohnout dál – do vlastního. Zaměřit se na projekty, které jí dávají smysl a to, co umí, předat ostatním.

„Pochopila jsem, že moje silná stránka je v tom, že umím dobře předávat své zkušenosti s telefonickou komunikací, proto jsem se rozhodla školit si svůj vlastní tým i lidi ve firmách, které o to mají zájem. Klasickým navoláváním pak moje firma pomáhá zvyšovat zisk klientům na základě vytváření příležitostí v podobě obchodních schůzek,“ upřesňuje Claudie Paldusová.

Claudie spolupracuje především s maminkami na mateřské nebo staršími ženami, a tuto spolupráci si velmi pochvaluje. „Jsou to často bývalé obchodnice a vědí, jak komunikovat se zákazníkem, já je učím know how z aktuálního trhu. Jsou úžasné, spolehlivé a zvyklé dodržovat sliby a závazky,“ chválí si spolupracovnice mladá podnikatelka.

Jak se její projekt liší od klasického call centra? Když začne s klientem spolupracovat, Claudie nejprve vymýšlí proces, vybraný telefonista pak dochází do firmy, kde se seznámí s lidmi, několik týdnů studuje firmu a její produkt, a teprve potom jde telefonovat. Pro samotné navolávání jsou pak důležité komunikační dovednosti, znalost typologie osobností, znalost firemních struktur a toho, jak lidé na jednotlivých pozicích uvažují.  „Nejdůležitější ze všeho ovšem je, aby to telefonistu bavilo a chtěl se učit nové věci,“ vysvětluje Paldusová.

Co by poradila ženám, které o podnikání teprve uvažují? „Zeptejte se svého vnitřního já, jestli do toho máte jít. Jestli to být má, určitě dostanete znamení, jako přišlo mně. Zkrátka se rozhodněte a vyberte si jednu věc, na kterou máte talent, tam leží váš úspěch. Buďte výjimečné, učte a posouvejte se dál,“ uzavírá Claudie.

Nahlásit obsah

Co je s obsahem v nepořádku?

Sdílet obsah

Vyberte ze svých kontaktů

Čtěte také