Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

O ženách, které dělají to, co milují
Po návratu z Bali jí antibiotika zničila pleť i imunitu. Dnes pracuje pro firmu, která jí zachránila kůži
vložila 26.6.2019
309 Your IP address (2a00:1ed0:17::9337) is not a member of allowed address range. Please, visit https://stream.exchange.cz, logon to your account and add this IP address to the list of allowed servers.

Po návratu z Bali jí antibiotika zničila pleť i imunitu. Dnes pracuje pro firmu, která jí zachránila kůži

Příběh Květy Bezuchové sice není přímo o podnikání, ale má k němu velmi blízko. Minimálně v tom, že si tato mladá dáma svou prací plní své sny, práce ji baví a vkládá do ní maximum své energie. Věnuje se influencer marketingu, vcelku novému směru, který pracuje především s úspěchem sociálních sítí a hojně sledovanými lidmi na nich. „Influencer marketing už dávno neznamená jen zabalit balíček, poslat na adresu a čekat, co se stane. Pomalu, ale jistě se stává samostatnou větví celého marketingového mixu, která je v ČR ještě relativně na začátku,“ vysvětluje Květa.

V době, kdy začala pracovat pro firmu Blendea, pro kterou se o influencer marketing stará, se zrovna vrátila z dvouměsíční cesty po Bali, ze které si přivezla totálně zničenou imunitu i pleť. „Během krátké doby jsem měla několik silných antibiotik, které v kombinaci se stresem udělaly své. A právě zdravá směs SUPERGREENS od firmy Blendea (směs zeleného ječmene, mladé pšenice, chlorelly a spiruliny) byla jednou z věcí, která mi zásadně pomohla dát vše do pořádku,“ vysvětluje dnes Bezuchová.  A asi právě proto, že měla s firmou a jejími výrobky hned od začátku dobrou zkušenost, ji dnes jejich propagace tak baví.

Květa se spolupracovníky, na fotce druhá zleva

 

Těžiště její práce spočívá v komunikaci, komunikaci a zase komunikaci. „Obrovskou část náplně mé práce tvoří  influenceři. Začínali jsme od nuly a nevěděli jsme, jak na to. Od konce roku 2017 jsem šla cestou pokus omyl, která se vyplatila. Máme za sebou spoustu úspěšných, ale i neúspěšných spoluprací, které mě neskutečně vyškolily“, popisuje Květa. Kromě komunikace a domlouvání spolupráce se věnuje i sociálním sítím, natáčí inspirativní rozhovory či edukativní videa na Youtube, připravuje spoustu kampaní, zábavné výzvy, organizuje blogerská setkání nebo třeba offline akce pro  zákazníky.

Právě poslední zmíněné považuje za klíčové a je přesvědčená, že i díky tomu se Blendea stala v posledních letech skutečným lovebrandem. Zákazník zkrátka musí být na prvním místě, přes to nejede vlak. „Důležité je, že to není jenom fráze. Snažíme se vždy pochopit zákazníka, vyjít mu zdravě vstříc, neočekávaně ho překvapovat a hýčkat. To vše by nefungovalo bez 100 % kvality produktů. Velký význam má také to, že se s nimi umíme potkávat offline, bavíme se a posloucháme jejich názory. Okolo značky se vlastně utvořila energická komunita skvělých lidí - zákazníků, a to i díky influencerům a ambasadorům. Těžko říci, co funguje nejlépe,“ vysvětluje Květa Bezuchová.

Květa na Bali

Na této práci Květu nejvíc baví její rozmanitost v kombinaci se zdravým životním stylem, kterému se sama věnuje i mimo práci. Líbí se jí také to, že uplatňuje své silné stránky, a když má skvělý nápad, může ho realizovat. „Mnohokrát jsem přemýšlela o tom, co chci v životě dělat. Momentálně mě práce naplňuje, častokrát se dostávám přirozeně do flow a neodlišuji práce a zábavu. Vždy jsem chtěla mít prostor pro realizaci mých kreativních nápadů a zázemí firmy, které tomu bude otevřená. V roce 2018 jsem si navíc splnila i jeden z mých dlouhodobých cílů, a to makat na projektech z balijského coworkingu,“ dodává Květa na závěr.

Nahlásit obsah

Co je s obsahem v nepořádku?

Sdílet obsah

Vyberte ze svých kontaktů

Čtěte také