Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

O ženách, které dělají to, co milují
Konkurenty zákazníkům doporučujeme, únikových her pro děti je málo, říká Eliška
vložila 14.9.2020
309 Your IP address (2a00:1ed0:17::9337) is not a member of allowed address range. Please, visit https://stream.exchange.cz, logon to your account and add this IP address to the list of allowed servers.

Konkurenty zákazníkům doporučujeme, únikových her pro děti je málo, říká Eliška


Projekt Trap As Mamas se zrodil z nadšení a potřeby zahýbat světem únikových her. Eliška i její kolegyně Lucka totiž únikové hry milují, hrají a jedna z nich v nich dokonce už nějaký ten pátek podniká. Co jim ale dosud v oboru únikovek chybělo, byla velká dobrodružství, která by dokázala nadchnout celou rodinu stejně jako týmy dospělých hráčů. Rozhodly se to proto změnit a dopřát ten správný adrenalin všem věkovým kategoriím. Jejich hry jsou jiné. Jsou intuitivní, moderní a mají skvělé kulisy.


Únikové hry jsou na českém trhu už  zdomácnělé, co vám chybělo, že jste se rozhodly založit vlastní?

Je pravda, že únikovek je v ČR poměrně dost, ale co nám chybělo, byla mezigenerační hra, kde by se neřešilo vyšetřování vraždy či útok mimozemšťanů, ale mohli byste na ni v klidu vyrazit s celou rodinou.


Pro koho je hra určená?

Naše hry, jak Jungle, která je na motivy oblíbeného rodinného filmu Jumanji, tak i Zlobr, který jak už název napovídá, je inspirován filmy o Shrekovi, jsou určeny právě pro celé rodiny. Myslíme si, že je to skvělý způsob, jak s rodinou strávit aktivně a smysluplně čas. Největší radost máme ze skupinek, kdy nás například navštíví rodiče s dětmi a vezmou s sebou i prarodiče!


Jak s vaším podnikáním zahýbala koronakrize? Co jste se naučily nebo jste musely změnit?

Jako každého jiného podnikatele, i nás krize zasáhla. Museli jsme samozřejmě úplně zavřít, takže nemluvě o ušlém zisku a riziku ztráty zaměstnanců, jsme si jen přáli, aby restrikce trvaly co nejkratší čas. I když pak omezení povolila, stále jsme řešili roušky, desinfekci prostor i her a doufali, že se lidé nebudou bát k nám chodit.


Připravujete se nějak na podzim a možnou druhou vlnu?

Personál máme vyškolen na pravidelné desinfikování předmětů v hrách. Klienti mají povinnost si před hrou desinfikovat ruce. Více se připravit asi nemůžeme. Musíme doufat, že lidem i v těchto dnech zbude nálada na zábavu a přijdou. Přeci jen chodí skupinky přátel, kolegů či rodin, které jsou spolu v kontaktu i mimo hru. Proto je riziko nákazy u nás minimální.


Jaké jsou  vaše další plány, budete nějak rozšiřovat hru?

Hry vzhledem k prostorovým omezením již nebudeme zvětšovat, spíše se zaměřujeme na odolnost jednotlivých rébusů a hádanek a případně dolaďujeme detaily. Velmi si vážíme recenzí od hráčů a bereme je hodně vážně.

Co se vám nejvíc osvědčilo v propagaci? Na co se zaměřujete?

Zaměřujeme se především na spokojenost našich hráčů. Osobní doporučení je ta nejlepší reklama a ta nám naštěstí funguje ze všech nejlépe. Dále se věnujeme i online propagaci,  píšeme PR články, rozdáváme letáky. Je to zvláštní, ale v únikových hrách vlastně není konkurence v pravém slova smyslu, protože jakmile hráči odehrají "vaší" hru, podruhé již hrát nejdou, takže si mezi provozovateli únikovek zákazníky navzájem doporučujeme.


V čem je pro někoho se zkušeností v pořádání eventů největší změna/výzva v řízení únikové hry?

Pořádání eventů mi nechybí ani zde, protože skoro každý týden připravujeme oslavy narozenin a teambuildingy v naší společenské místnosti. Realizuji tedy v menším měřítku to, čemu jsem se věnovala i před nástupem na mateřskou. S kolegyní bereme řízení únikových her jako skvělý způsob, jak zůstat v jakémsi pracovním režimu i na mateřské. Obě máme malé děti, takže se vykrýváme a naše meetingy jsou většinou hodně veselé. Z pracovního hlediska musím říct, že největším oříškem stále zůstává získat spolehlivé a zaměstnance a udržet si je. Věříme, že velkou část zážitku ze hry si hráči odnáší právě díky usměvavé a milé obsluze.


Nahlásit obsah

Co je s obsahem v nepořádku?

Sdílet obsah

Vyberte ze svých kontaktů

Čtěte také