Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

O ženách, které dělají to, co milují
Hledala přírodní produkty pro syna, díky tomu začala podnikat. Věnuje se byznysu 21. století
vložila 27.7.2019
309 Your IP address (2a00:1ed0:17::9337) is not a member of allowed address range. Please, visit https://stream.exchange.cz, logon to your account and add this IP address to the list of allowed servers.

Hledala přírodní produkty pro syna, díky tomu začala podnikat. Věnuje se byznysu 21. století

Michaela Schober Vítková začala podnikat z jednoduchého důvodu. Chtěla to nejlepší pro své děti. Když zjistila, že má její syn extrémní vyrážky po používání konvenčních sprchových gelů nebo tělových mlék, skončili na kožním a po množství testů se ukázalo, že Kubíkovo tělo reaguje na chemické látky v těchto přípravcích. Michaela se rozhodla, že se tedy vydá jinou cestou.

„Hledala jsem přírodní produkty bez konzervantů – a můžete mi věřit, jednoduché to nebylo. Nejhorší bylo pro mě zjištění, že skoro největší chemický koktejl dostávám v lékárně. A tak jsem objevila produkty, které teď zastupuji a zjistila jsem, jaký neuvěřitelný účinek mají a hlavně neobsahují nic škodlivého. Když si uvědomíte, že kůže je naším největším orgánem a vše, co si na sebe namažete, se po několika sekundách dostává do našeho krevního oběhu, tak je jasné, že člověk začne hledat jen to nejlepší,“ vysvětluje Michaela na začátek.

Objevila produkty firmy Ringana, se kterou nakonec začala i podnikat. Tyto produkty nenajdeme v kamenných prodejnách, protože jsou 100% čerstvé, neobsahují konzervanty a tudíž mají kratší expirační dobu a zákazník musí mít záruku čerstvého produktu přímo z výroby . „Nabízíme péči o tělo a pleť, která neškodí lidem, zvířatům ani planetě. Také máme skvělou firemní kulturu a filozofii a dáváme šanci všem bez rozdílu věku a vzdělání pracovat, pokud chtějí. U nás pracujeme, protože nás to baví, nekoukáme na to, kolik je hodin, jestli je pracovní den nebo víkend. Když chci, pracuji, když nechci, nepracuji. Nic se neděje, nikdo mě do ničeho nenutí. Já si určuji svoje tempo,“ popisuje své podnikání Michaela.

Dnes si je podnikáním jistá, na začátku ale měla spoustu otázek. I když vystudovala ekonomii a teorii MLM neboli síťového marketingu znala, v praxi byla začátečníkem. Měla spoustu nadšení, ale narážela na předsudky ohledně tohoto způsobu prodeje. „Narážela jsem na nezájem, někteří se mě dokonce ptali, jestli jsem se nezbláznila, když jsem se zapsala v nějakém letadle… Nejdříve mě to zabrzdilo, ale potom jsem se zamyslela a došla k tomu, že si to od druhých nenechám znechutit ani zničit,“ vypráví dnes podnikatelka, která v tomto způsobu prodeje vidí budoucnost.

Podle ní je síťový marketing byznysem 21. století. Bohužel ale stále existuje spousta firem, které jeho pověst ničí. „Je to takový moderní franchising bez rizika. Nemusíte si pronajímat místnost ani kupovat produkty na sklad a starat se o fakturaci, protože to vyřizuje přímo firma za vás a vy za doporučení inkasujete provizi,“ vysvětluje Michaela.

Za svůj největší úspěch považuje, že zatímco na začátku musela všude klepat na dveře a skoro prosit, dnes ji lidé sami vyhledávají a nabízejí jí spolupráci. Úplně největším úspěchem pak je, když nový zákazník pochopí filozofii firmy „S každým takovým roste naše zelená stopa na planetě. A jako máma dvou dětí, které nadevše miluju, si přeji, aby si každý z nás uvědomil, co zde po sobě zanechá a jakou připraví budoucnost našim dětem. Opravdový úspěch neměřím v penězích,“ uzavírá.

Nahlásit obsah

Co je s obsahem v nepořádku?

Sdílet obsah

Vyberte ze svých kontaktů

Čtěte také