Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

O ženách, které dělají to, co milují
Aneta vyrábí přírodní kosmetiku, hitem jsou deodoranty bez hliníku
vložila 3.5.2019
309 Your IP address (2a00:1ed0:17::9337) is not a member of allowed address range. Please, visit https://stream.exchange.cz, logon to your account and add this IP address to the list of allowed servers.

Aneta vyrábí přírodní kosmetiku, hitem jsou deodoranty bez hliníku

Možná jste narazili na její přírodní deodoranty, možná na přírodní balzámy na rty nebo pleťové krémy. Kosmetika Anetě učarovala už v dětství, jako malá si kreslila zásilkový katalog s kosmetikou. Nakonec ji i vystudovala. Aneta Adamčíková vyrábí kosmetiku Biorythme, přírodní, ale zcela profesionálně.

Na gymnáziu do chemie pronikala především kvůli jídlu. Stala se totiž vegetariánkou a často musela vysvětlovat, že i bez masa jí nic neschází. „O složení kosmetiky jsem se začala zajímat kvůli etice. Nechtěla jsem kupovat kosmetiku testovanou na zvířatech, s obsahem živočišných složek.“

Vystudovala Vysokou školu chemicko-technologickou, pár let strávila ve farmaceutickém průmyslu jako specialista správné výrobní praxe. „Vlastně jsem dělala to, co spoustu lidí děsí – směrnice, tabulky, excel… Miluji pořádek a hodí se mi to i do vlastního podnikání. I ve výrobě kosmetiky se musí spoustu věcí dokumentovat, musí vzniknout systém.“

Stále ji to táhlo ke kosmetice, a tak se přes pozici vývojového chemika v zavedené kosmetické firmě dostala k vlastní značce. V roce 2016 se rozhodla splnit si sen a založila Biorythme. Na vlastní kůži poznala, jak náročný je to obor – jak z legislativního, tak finančního hlediska. Zejména srážka s byrokratickou realitou prý byla výživná.

V té době se přihlásila do soutěže začínající podnikatelů T-Mobile Rozjezdy. Chtěla si u odborníků ověřit, že jde správnou cestou, a potkat další lidi, kteří začínají podnikat a jsou tak na tom podobně. „Nakoplo mne to.“

Téměř vše si Aneta zajišťuje sama, od výroby, grafického zpracování etiket a balení zásilek, až po péči o Facebook a marketing. O to víc se nepřestává divit, že to funguje a její kosmetika se prodává nejen v obchodech zdravé výživy, ale i v designových obchodech.

Největším tahounem Biorythme jsou 100% přírodní deodoranty bez obsahu hliníku. „Sehnat na trhu vysouvací přírodní deodorant, který opravdu funguje, je fuška. Sama to znám a deodorant byl také první produkt, který jsem pro sebe před více než sedmi lety vyrobila a pak se začal sám šířit mezi známé, protože si ho skoro každý oblíbil. A vlastně díky pačulovému deodorantu tak trochu i vzniklo Biorythme, protože mi dal naději, že si i tak drobný výrobce může najít své zákazníky.“

Nahlásit obsah

Co je s obsahem v nepořádku?

Sdílet obsah

Vyberte ze svých kontaktů

Čtěte také