top of page
Vyhledat

Hledám pravou ruku na pozici Asistent / asistentka generální ředitelky

Chcete ukázat svou spolehlivost?

Jsme asociace sdružující na dobrovolné bázi malé a střední podniky a živnostníky napříč všemi regiony ČR i obory. Zajímají nás začínající podnikatelé, ženy podnikatelky, řemeslníci, rodinné firmy, gastroprovozy, podnikatelé 55+, exportéři, inovativní firmy apod. Naším účelem je podporovat české podnikatele a pomáhat jim v jakékoli situaci. Pokud věříte v české podniky a chcete je podporovat s námi, nyní máte příležitost.

Právě hledáme pracovitou posilu s pozitivním přístupem na pozici


Asistent / asistentka generální ředitelky

  • Baví Vás administrativa a chcete pracovat samostatně?

  • Dokážete pracovat systematicky a spolehlivě?

  • Neodradí Vás rutina?

  • Láká Vás sestavování zpravodaje s novinkami pro firmy?

  • Neostýcháte se zavolat například do sekretariátu ministra nebo předsedy vlády?

  • Máte za sebou výsledky, které si můžeme ověřit? (praxe, brigáda, práce, stáž, …)

  • Máte komunikační znalost angličtiny?

  • Hledáte spolehlivého zaměstnavatele, který vyznává principy sociální odpovědnosti a udržitelnosti?

Pokud ano, přihlaste se, možná hledáme právě Vás! Měníme české podnikatelské prostředí k lepšímu a Vy můžete být u toho s námi!

Na začátku je důležité Vás upozornit, že tato pozice je pro nás velmi důležitá, protože spolupracujeme dlouhodobě s významnými partnery, které nechceme zklamat. Vaše práce bude důležitá pro celé vedení asociace a pro její renomé. Je proto stěžejní, aby bylo vše hotovo v termínu a dle zadání. Nemusíte se ale obávat, do všeho Vás postupně zaškolíme a budeme Vám v začátcích plně nápomocni.


Co Vás na této pozici čeká:

  • Vedení sekretariátu – denní pošta, e-maily, kancelářské potřeby, péče o návštěvy, organizace schůzek a další podpůrné administrativní práce

  • Vedení hlavního webu asociace – vkládání dodaných článků a bannerů

  • Komunikace s členskou základnu a vedení její databáze

  • Získávání podkladů pro články do zpravodaje

  • Evidence pokladny

  • Každoměsíční příprava zasedání představenstva a dozorčí rady – rezervace sálu, občerstvení, technika, podklady

  • Komunikace a koordinace akcí s kolegy v sekretariátu

  • Setkání se zajímavými lidmi, nové zážitky a zkušenosti

  • Občasná práce na home office

  • Čeká Vás také prostor pro Vaše dobré nápady, nová řešení, aktivity v projektu apod.

Výsledkem Vaší práce bude: Bezchybně probíhající agenda sekretariátu, kterou máte pod kontrolou, dokončené úkoly v termínu.


Co určitě potřebujete:

  • Spolehlivost, dochvilnost, systematický přístup k práci, dobrý time management

  • Schopnost pracovat v běžných PC programech/online programech, znalost práce s Google diskem (ukládání, sdílení dat)

  • Výbornou znalost češtiny

  • Příjemné vystupování a vstřícnou komunikaci

  • AJ na komunikační úrovni – schopnost vyřídit základní telefonát a odpovědět na e-mail

  • Chuť se učit nové věci a rozvíjet se

  • Ochotu pracovat nárazově i mimo pracovní dobu za příslušnou odměnu

  • Rychlé psaní všemi deseti

  • ŘP sk. B – aktivní řidič – vítáno

  • Zkušenost s grafickými programy – vítáno

  • Zkušenost se správou webů – vítáno

V současné chvíli tuto pozici opouští naše kolegyně – nastávající maminka, jde tedy o nabídku práce na 3 roky, ale s možným následným přesunem na pozici jinou.


Pokud si Vás vybereme, získáte velmi zajímavou a pestrou práci. Atmosféra v asociaci je dynamická a určitě se s námi nebudete nudit. Jsme spíše malý tým srdcařů, který dělá pro svoji práci maximum. Pokud budete mít návrhy na zlepšení, určitě je uvítáme a dostanete prostor je realizovat. Dostanete se do prostředí, kde se můžete setkávat s velmi zajímavými lidmi z oblasti českého podnikání i veřejných institucí a médií. Velkou odměnou pro Vás může být i to, že budete vědět, že pracujete na věcech, které podporují české podnikatele a že Vaše práce má opravdový dopad na jejich fungování.

Zázemí asociace je přímo u metra v Praze 8 – Karlíně.


Pokud se Vám líbí tako pozice a myšlenka asociace, neváhejte a pošlete nám Váš životopis na e-mail generální ředitelky Evy Svobodové: svobodova@amsp.cz, která si kandidáty zve na osobní pohovor.


Těšíme se na Vás.

32 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


bottom of page