Dovolujeme si vás informovat, že Grow with Google spouští další ročník programu Business Academy pro vybrané české a slovenské malé a střední firmy, které chtějí dát svému internetovému podnikání nový impulz. Pětitýdenní vzdělávací program pomůže firmám nastartovat ty správné změny.
Během více než 25 hodin získají podnikatelé a podnikatelky ucelený přehled a znalost v oblasti obchodní strategie, tvorby značky, digitálního marketingu, exportu a firemní kultury.
Přihlášky do programu Business Academy jsou otevřeny do 18. září, samotná akademie proběhne v termínu 3. října – 10. listopadu 2022.
PROGRAM PRO RŮST VAŠÍ FIRMY
1. Obchodní strategie Svět se změnil a s ním i způsob podnikání. Ukážeme si postupy, jak přistoupit k tvorbě obchodní strategie či plánu. Inspirujeme se nástroji, které používají progresivní a inovativní startupy.
2. Strategie online marketingu Abyste ve svém podnikání maximálně využili výhod online prostředí, měli byste si připravit správnou strategii. Představíme si nástroje a techniky, které vám pomohou naplnit obchodní cíle.
3. Online marketing Přišel čas uvést digitální strategii do praxe. Zjistíte, jak může vašemu podnikání pomoci kvalitně vyplněný Firemní profil, a zaměříme se také na Google Ads. Naučíte se, jaké jsou druhy kampaní a možnosti cílení.
4. Export Projdeme základní pilíře úspěšné expanze do zahraničí. Na základě hypotéz a zkušeností z domácího trhu si vytvoříte vlastní marketingový plán. Seznámíte se také s případovými studiemi z praxe.
5. Design Thinking Máte podnikatelský nápad nebo problém, který potřebujete vyřešit? Pomůžeme vám přijít na to, co za problémem stojí. Design Thinking je metoda řešení problémů zaměřená na uživatele/zákazníka.
1:1 konzultace Chtěli byste zlepšit své digitální dovednosti nebo se dozvědět více o efektivním využití nástrojů od Googlu? V rámci akademie budete mít možnost online konzultace s našimi certifikovanými trenéry v délce 90 minut.
Více informací včetně registrace ZDE: https://rsvp.withgoogle.com/events/business-academy
Něčeho takového bych se taky měla zúčastnit. 25 hodin není zas tak moc a vypadá to, že by to mohlo být pro můj byznys hodně přínosné. Já se snažím kromě webových stránek vést ještě blog, ale mám tam jen pár článků. Nemám na to prostor, tak přemýšlím, že si najdu nějakého šikovného copywritera, který by se mi o tuto oblast staral. Víc se teď zaměřuju na marketing a reklamní kampaně. Zjistila jsem, že má velký smysl zkracovač odkazů , díky kterému bude kampaň efektivnější.