Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

O ženách, které dělají to, co milují
PODNIKAVÁ ŽENA ROKU: Hlasovali jste pro Barboru Doležalovou (5)
vložila 14.10.2015
309 Your IP address (2a00:1ed0:17::9337) is not a member of allowed address range. Please, visit https://stream.exchange.cz, logon to your account and add this IP address to the list of allowed servers.

PODNIKAVÁ ŽENA ROKU: Hlasovali jste pro Barboru Doležalovou (5)

Bára Doležalová hledala cestu, jak se zas po dlouhé mateřské dovolené navrátit do pracovního procesu. Vystudovaná kadeřnice milující líčení, psychologii, duchovno a esoteriku se pustila do vlastního projektu. Nejdřívě pracovala zdarma, aby se měla čím prezentovat, postupně zaplňovala své portfolio, až jí začaly ženy psát. Dnes má svůj vysněný salon a plný diář. Jak říká, jejím posláním je navracet ženy zpátky do života. 

 

Tři otázky pro Báru Doležalovou

Co bylo prvním impulzem k podnikání?

Prvních impulzů bylo asi více a jeden bez druhého nejde vypíchnout, ale vezmu-li v potaz to, za jakých podmínek jsem začala, pak to byla asi potřeba vytvořit si vlastní pracovní příležitost, protože pro matku samoživitelku od dvou dětí blížící se ke čtyřicítce nějak nebyl prostor. Navíc jsem chtěla místo, kde bych kvůli dětem byla alespoň částečně pánem svého času. Chtěla jsem práci, která by mě bavila, měla by smysl a naplňovala a obohacovala mě kromě materiálna i vnitřně. Začala jsem tedy tím, o čem jsem celý život jen snila.

Jakou největší překážku jste musela v podnikání překonat?

Osobně si myslím, že pokud někdo něco chce, jde za tím a věří v úspěch, není překážka, která by se nedala překonat. Ale pokud přeci jen, pak to byly asi finance. I když i díky nim jsem byla “pozdržena” a začala o něco později a dnes si myslím, že to byl ten správný čas.

Co byste udělala s grantem ve výši 10 000 Kč? 

Kdybych měla to štěstí a dostala grant, vložila bych ho do rozšíření a zdokonalení svých služeb. Rozšířila bych nabídku a zkvalitnila tak své služby. Zastávám názor, že nejlepší reklama je ta, kterou si lidé předávají mezi sebou. Proto zlepšení služeb, protože spokojenost a radost po odchodu udělá víc než nejdražší reklama.

Více se dozvíte na Báry webových stránkách

 

 

Nahlásit obsah

Co je s obsahem v nepořádku?

Sdílet obsah

Vyberte ze svých kontaktů

Čtěte také