O ženách, které dělají to, co milují
Copywriting. Naučte se psát pro svou cílovou skupinu
vložila 30.11.0001
Místo konání
Obývák, Žitenická 9D, Praha 9 - Prosek
Datum a čas konání

10.12.2018 09:30 - 10.12.2018 16:30

309 Your IP address (2a00:1ed0:17::9337) is not a member of allowed address range. Please, visit https://stream.exchange.cz, logon to your account and add this IP address to the list of allowed servers.

Copywriting. Naučte se psát pro svou cílovou skupinu

Chtěla byste se stát copywriterkou? Copywriting je termín, který se požívá pro profesi psavce, reklamního textaře, blogera, člověka, který umí psát texty, ale ne ledajaké. Takové, které si umějí povídat se čtenáři, klienty firem, podporovatele nejrůznějších organizací a kampaní, tedy tou správnou cílovou skupinou, ale i s roboty vyhledávačů. Tahle profese se na žádné škole neučí, ale i když o ní vznikají weby a knihy, není nad to poznat všechno na vlastní kůži. A ideálně ještě dřív, než se setkáte s prvním klientem.

Potřebujete napsat srozumitelné a účinné texty?

Chcete si najmout copywritera a ještě předtím potřebujete vědět, jak mu co nejlépe zadat práci, abyste dostali výsledek, který potřebujete? Víte, k čemu je vám on-line markeťák, k čemu copywriter, k čemu copyeditor, kdy stačí najmout juniora, a kdy už je potřeba senior? Máte otázky, které potřebujete zodpovědět?

Do čeho byste se pouštět vůbec neměla?

Na kurzu se dozvíte, co všechno by mohl umět copywriter. A jak se to naučit. Nebudeme řešit poučky. Nebudeme se zabývat tím, která slova jsou trendy a in. Podíváme se na základy copywriterské práce. Pro někoho možná nuda. Ale jak jinak chcete postavit dům, když nemá základy?

Dozvíte se, že nic nenapíšete, dokud něco nenapíšete.

Seznámíte se s termíny, které je třeba znát. Zjistíte, jak můžou copywriteři spolupracovat s dalšími marketingovými a on-line marketingovými specialisty a stratégy. A dost možná si i ujasníte to, jak se v budnoucnosti sami více vyprofilovat.

Jaká témata se na celodenním kurzu objeví?

  • Co psát? A jak? Aneb content je king!
  • Cílová skupina: Jak na ni cílit?
  • Copywriting vs. webcopywriting: Jaký je v tom rozdíl?
  • Texty pro webové stránky s přihlédnutím k SEO: K čemu to je dobré?
  • Typy textů (slogany, blogy, články a rozhovory, PR články, tiskové zprávy, e-maily a další zprávy): které zajímají vás?

Co ještě potřebujete vědět?

Přihlásit se můžete tady.

Maximální počet účastníků: 12

Cena: 2.900 Kč (bez DPH)

Délka kurzu: Jednodenní, 09:30-16:30

Nahlásit obsah

Co je s obsahem v nepořádku?

Sdílet obsah

Vyberte ze svých kontaktů

Čtěte také