Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací

O ženách, které dělají to, co milují
Značka batohů Bagind má kampaň na Hithitu, nastartuje tak výrobu v Kolumbii
vložila 4.6.2021
309 Your IP address (2a00:1ed0:17::9337) is not a member of allowed address range. Please, visit https://stream.exchange.cz, logon to your account and add this IP address to the list of allowed servers.

Značka batohů Bagind má kampaň na Hithitu, nastartuje tak výrobu v Kolumbii

Můžete je mít na zádech jako první. Budou z kolumbijských hor a vyrobené ručně z udržitelných materiálů s jasným původem. Jde o nové batohy zajeté české značky Bagind, která na jejich výrobu a dovoz vybírá peníze na portálu Hithit. Chystá se totiž rozšířit nabídku produktů, které dosud pocházely pouze z Indie, o lokální výrobky z různých koutů světa a také o nové materiály. Crowdfundingovou kampaní, která startuje 12. května,chce zakladatel značky Lukáš Matějček otestovat zájem nových i stávajících zákazníků, ale také splnit sen jednomu zručnému mládenci z Kolumbie. 

Jeho rodina se věnovala rukodělné výrobě po generace. Mladý řemeslník Linderman si na to vzpomíná jen matně. Od útlého dětství pracoval s celou rodinou, která musela tradici nuceně opustit, na plantážích koky ve vesnici Villa de Leyva obklopené kolumbijskými vrcholky. Jeho snem je tradici obnovit a nešít ty super propracované batohy z hovězí kůže a canvasu jen na koleni,” vypráví Lukáš Matějček své zážitky z cest po kolumbijském venkově. Díky čtyřleté spolupráci s výrobcem kabelek a batohů z Indie Dennisem víme, že ručně dělané výrobky mají na českém trhu místo. Po možnosti rozšířit nabídku značky Bagind pokukujeme již delší dobu a dokázat rozjet výrobu s Lindermanem by představovalo obrovský smysl pro něj i pro naši firmu a dobročinnou pomoc, která je naší důležitou hodnotou,” dodává.

Cílová částka projektu na Hithitje stanovena na 390 000 Kč. Splněním základní částky si značka Bagind ověří, jestli bude o nové výrobky na trhu vůbec zájem, a také získá podstatnou finanční injekci do začátku nového projektu. ”Za vybrané peníze si bude moci Linderman pořídit deset šicích strojů a zaměstnat deset pomocníků, kteří pomohou rozšířit výrobní kapacity. Pak se pustíme do výroby prvních batohů, kabelek, peněženek nebo klíčenek, což jsou zároveň odměny v kampani,”ibližuje Lukáš Matějček. Za další milník považuje zakladatel značky Bagind vybraný milion korun, který by mu umožnil zařadit do portfolia nové barvy, nebo dva miliony, díky kterým rozšíří i nabídku střihů.

Kampaň nabízí také nehmotné odměny, kterými mohou zájemci pomoct projektu na svět. Jedná se o cestu za Lindermanem do kolumbijských hor nebo den strávený s cestovatelem a zakladatelem značky Bagind Lukášem Matějčkem. 

Bagind na Hithit

Více informací na webu, Facebooku či Instagramu

Nahlásit obsah

Co je s obsahem v nepořádku?

Sdílet obsah

Vyberte ze svých kontaktů

Čtěte také