Jak se připravit na hovory?
Obecně je třeba mít k dispozici maximum informací o firmě, do které chci zavolat. Musím vědět, čím se firma zabývá, koho budu chtít k telefonu, co je cílem hovoru. Tohle je taková „svatá trojice“ dotazů . Čím více datových zdrojů do přípravy zapojíte, tím více kvalitní hovor bude. Nevadí, že strávím více času zjišťováním informací před vytočením čísla. Tím spíš vás nezaskočí dotazy od člověka, kterého máte zrovna „na drátě“. Používáme hodně nástrojů - databáze, LinkedIn, Facebook (pokud má firma třeba firemní profil) a v neposlední řadě webové stránky. Když víte, co hledáte, nezabere vám příprava tolik času. A my i naše obchodnice po telefonu jsme již ostřílení mazáci. A když to vezmu kolem dokola, je to taková menší detektivní práce, která nás baví. Neustále si díky tomu rozšiřujeme své obzory
Claudie Paldusová
Telefonická komunikace s.r.o.
https://www.youtube.com/channel/UCha9QVN_Kmgubvrserogdew