O ženách, které dělají to, co milují
Z korporace rovnou do podnikání. Milada prodala byt a otevřela vlastní salón
vložila 27.11.2017
12.12.2017
Kurzovní lístek - Exchange s.r.o.
EUR 25,450 25,650
USD 21,600 21,800
Chci
vyměnit
EUR

Z korporace rovnou do podnikání. Milada prodala byt a otevřela vlastní salón

Milada Pytlíčková pracovala osm let v bance. V korporátním prostředí se ale necítila dobře. „Nemohla jsem být kreativní. Cokoliv jsem vymyslela se zaseklo hned u vedení. Než se něco povedlo, strašně to trvalo, což mě nekonečně frustrovalo. Nechtěla jsem chodit do práce jen kvůli penězům,“ popisuje Milada situaci, která předcházela jejímu rozhodnutí podnikat.

Už jako malá chtěla dělat kosmetičku nebo kadeřnici, což jí ale rodiče zatrhli. Právě proto skončila na ekonomce. „Mě přitom vždycky nejvíc bavilo dělat věci rukama. Když jsem se rozhodla pro podnikání, vrátila jsem se ke svým dětským snům a rozhodla jsem se pro kosmetický salón,“ vypráví Pytlíčková.

Svůj salón My pleasure store otevřela na pražském Žižkově před rokem a půl. Připadalo jí totiž, že je na to ten pravý čas. „Najednou jsem si řekla, že to musím zkusit. Buď teď, nebo nikdy. Další šance už nemusí přijít. Shodou okolností jsem v tu chvíli prodala byt, takže jsem měla i vlastní investici. Většina mých přátel mě v mém rozhodnutí podpořila a řekli mi, že do toho mám jít. A třeba si i nabít čumák,“ vysvětluje Milada.

Když svůj podnik rozjížděla, dala si za cíl přinést službu, která jí na trhu chyběla. „Standard kosmetiky není dle mého názoru tak vysoko, jak bych ho očekávala. Zaplatím 1000 korun a cítím, že ručník není tak úplně čistý a že moje kosmetička si pár minut před mým příchodem zapálila cigaretu. Navíc už dlouho používám přírodní kosmetiku, kterou ale kosmetičky téměř nepoužívají. Občas jsem chodila do hotelových spa, ale jsou tam ceny, které si běžný klient nemůže dovolit. Chtěla jsem tedy vytvořit produkt, který bude kvalitní, ale dostupný. A samozřejmě s výhradním použitím přírodní kosmetiky.“

Celý salón si Milada sama navrhla a dominuje mu dřevo a přírodní tóny. Prostor je velmi uklidňující, což je pro Miladu klíčové. Nejdůležitější pro ni totiž je klientka, která odchází spokojená. „Když jsem ze všeho vystresovaná a mám chuť to zavřít, největší radost mi udělá, když vidím proměnu klientky. Přijde rozladěná, při proceduře vypne a odchází úplně vyměněná a odpočatá.“

Pro získávání nových zákaznic se jí osvědčily reference, ne drahá reklama. Klientela se přirozeně nabaluje tím, jak ženy sdílí svou zkušenost, ale chce to čas. „Nedostatek klientů mě netrápí. Co mě trápí je, že bych k sobě ráda někoho přibrala. Jenže najít člověka, který bude nastaven stejně jako já, je nesmírně těžké. To je teď můj největší cíl do budoucna,“ uzavírá Milada.

Nahlásit obsah

Co je s obsahem v nepořádku?

Sdílet obsah

Vyberte ze svých kontaktů

Čtěte také