O ženách, které dělají to, co milují
vložila 3.10.2017

Wellness a antiaging je největší ekonomický trend současnosti, říká obchodní mentorka Martina Heinrich

Martina pracuje a obchoduje s technologiemi na antiaging a preventivní medicínu. Jak sama o sobě říká, je to obchodnice a snaží se jít s dobou. Zprvu ji tedy oslovil zejména trend, který se v této tématice ukrývá. Proto také v této oblasti působí tolik firem. Poukazuje však na to, že jedinou kvalitou těchto společností bývá často pouze dobrý marketing. „Hledala jsem něco, co opravdu funguje a je na přírodní bázi,“ říká Martina. Narazila na vědecko-výzkumnou firmu z USA, která má na tomto trhu monopolní postavení a rozjela svůj business.

V čem spočívá Martiny pracovní náplň? „Vytvářím sítě VIP zákazníků a obchodních partnerů, kteří si nakupují za velkoobchodní ceny skrze e-shopy. Firma pak technologie dodá na jakoukoli adresu v 54 zemích světa. Moje pracovaní náplň je čistě marketingová komunikace a PR. Starám se o klientský servis, ale za 4 roky podnikání už mám dost stálých spokojených klientů. Čili teď už funguju spíše jako mentor a business kouč. Pomáhám obchodním partnerům, aby si vytvořili svůj stabilní obchod a spokojenou klientelu,“ říká.

„Ve skutečnosti jsem tady našla vše, co jsem kdy chtěla dělat pod jednou střechou“

Jako malá jsem chtěla být vědec, lítaly jsme se sestrou s mikroskopem a hrály jsme si, že zkoumáme něco strašně důležitého. Jak jsem rostla dál, tak mě čím dál více fascinovali lidé. Neustále jsem poslouchala, o čem se baví dospělí,“ popisuje Martina svůj příběh.

Nejprve zvažovala psychologii nebo nějaký vědní obor, ale protože je pozitivní a kreativní člověk, nemohla by být zavřená celé dny v laboratoři nebo ordinaci a poslouchat problémy cizích lidí. „Protože jsem hodně dynamická a zaměřená na výsledky, rozhodla jsem se pro studium podnikání a obchodu. Můj taťka vybudoval úspěšnou firmu s mezinárodním přesahem a geny se prostě nezapřou. Na vysoké škole jsem se pak z mezinárodních vztahů vyprofilovala na Public Relations a magisterské studium jsem ukončila v oboru Sociální a marketingová komunikace,“ popisuje.

„Dnes mám mezinárodní obchod a v podstatě řeším čistě PR a marketingovou komunikaci ve svém vlastním businessu“

Martině se splnil sen a dělá přesně to, co ji vždy lákalo. Pracuje neustále s lidmi, psychologii uplatňuje na denní bázi. Vědu a výzkum za ní řeší obchodní partner. Věnuje se také přednášení, moderování a organizaci eventů, kde se cítí jako ryba ve vodě. „Vše, co jsem kdy hledala, jsem našla v tomto podnikání. Kdybychom dělala něco jiného, tak by to muselo být něco podobného,“ říká.

„Baví mě tvořit nové cesty, jak chytře, vtipně a jednoduše komunikovat naši vizi. Osobnostní a obchodní růst a poznávání nových lidí“

Naopak ji nebaví administrativa a vše s tím spojené. A teď aktuálně tvorba webových stránek.

A co má v plánu do konce roku? Co by ráda stihla? „S přítelem oba podnikáme a máme teď hodně busy období. Do konce roku bychom se rádi přestěhovali do nového domu. Plánujeme taky štěňátka pro naši fenečku. Tak se moc těšíme. Snažím se každý den posunout kousek dopředu a po malých krůčcích kráčím po cestě, která mě vede k mým dlouhodobým cílům. Koukám na horizont spíše než na jednotlivé kroky,“ uzavírá.

 

 

 

Nahlásit obsah

Co je s obsahem v nepořádku?

Sdílet obsah

Vyberte ze svých kontaktů

Čtěte také