O ženách, které dělají to, co milují
Maminka s dcerou vymyslely plánovací diář, který nemá v Česku obdoby. Inspirovaly se v Americe
vložila 5.12.2017
12.12.2017
Kurzovní lístek - Exchange s.r.o.
EUR 25,450 25,650
USD 21,600 21,800
Chci
vyměnit
EUR

Maminka s dcerou vymyslely plánovací diář, který nemá v Česku obdoby. Inspirovaly se v Americe

Speciální plánovací diář Life Designer mají na svědomí Adéla s Hankou. Máma a dcera, které spolu rozjely malý rodinný byznys. „Říkáme tomu diář a deník v jednom. Slouží samozřejmě k plánování času, ale prostor věnuje také motivaci, osobnímu rozvoji a nejrůznějším poznámkám. Slouží vlastně jako multifunkční organizér - nabízí například plánování cílů, sledování financí, tipy na zážitky a mnoho dalšího. Diář prodáváme společně s Průvodcem na cestě za svou vizí, který spolu s diářem pomáhají člověku v motivaci k drobným, ale trvalým změnám v životním stylu,“ popisuje produkt Adéla a dodává: „Nápad na vlastní diář dostala Hanka, když hledala na českém trhu obdobu diářů, které viděla na YouTube. V Americe jsou podobné plánovače hodně rozšířené, ale u nás takový nebyl k dostání.“

A Hanka ji hned doplňuje: „Sama jsem měla s time-managementem velký problém, protože jsem se vždycky věnovala více projektům najednou. Proto jsem hledala nástroj, který mi pomůže všechno zvládnout. Na YouTube jsem narazila na široký trh s plánovacími diáři v USA. Dovážet je ale vyjde velmi draho, tak jsme vymyslely vlastní. My jsme náš diář pojaly po svém a kromě plánování jsme se v něm zaměřily i na osobní rozvoj.”

Zatímco máma Adéla se živí jako koučka pro jednotlivce i ve firmách a vlastní diář jí slouží i jako pomůcka pro klienty, dcera Hanka je teď na mateřské a veškerý čas věnuje právě jejich produktu. Ten je kromě kapitol věnovaných osobnímu rozvoji odlišný i speciální diskovou vazbou, která umožňuje stránky pružně vyndávat a dávat zpět bez jakéhokoli poškození. V diáři si tedy každý může tvořit obsah jaký chce a nosit v něm třeba jen aktuální měsíc.

Na podnikání si obě pochvalují, že jim umožňuje mít společný zájem a společně se i učit. Zároveň ale přiznávají, že mezigenerační rozdíl jim dá občas zabrat. „Každá jsme zaměřená na jinou cílovou skupinu a některé věci logicky vidíme úplně jinak,“ vypráví Hanka. „Vždycky se nám ale nakonec podaří najít nějaký průnik a využít tuto situaci k tomu, aby se naše rozdílné vnímání stalo výhodou.”

Do budoucna by si přály, aby se produkt líbil a rozšířil, ale jaká bude poptávka ukáže teprve reálný zájem trhu. „Učíme se trpělivosti. Už jsme se poučily, že všechno nakonec trvá déle, než jsme si myslely. Trvalo rok, než jsme vyrobily diář, který máte v ruce. Příští rok chceme dotáhnout všechny mouchy na základě zpětné vazby od zákazníků a také se zaměřit na rozšíření sortimentu. Pokud to půjde, rády bychom zamířily i do Evropy,“ shodují se obě na závěr.

Nahlásit obsah

Co je s obsahem v nepořádku?

Sdílet obsah

Vyberte ze svých kontaktů

Čtěte také