O ženách, které dělají to, co milují
Aneta Adamčíková, Biorythme: Podnikat v kosmetice je náročné, finančně i administrativně
vložila 5.1.2018
17.1.2018
Kurzovní lístek - Exchange s.r.o.
EUR 25,400 25,650
USD 20,800 21,100
Chci
vyměnit
EUR

Aneta Adamčíková, Biorythme: Podnikat v kosmetice je náročné, finančně i administrativně

Možná jste narazili na její přírodní deodoranty, možná na přírodní balzámy na rty nebo pleťové krémy. Kosmetika Anetě učarovala už v dětství, jako malá si kreslila zásilkový katalog s kosmetikou. Nakonec ji i vystudovala. Aneta Adamčíková vyrábí kosmetiku Biorythme, přírodní, ale zcela profesionálně.

Na gymnáziu do chemie pronikala především kvůli jídlu. Stala se totiž vegetariánkou a často musela vysvětlovat, že i bez masa jí nic neschází. „O složení kosmetiky jsem se začala zajímat kvůli etice. Nechtěla jsem kupovat kosmetiku testovanou na zvířatech, s obsahem živočišných složek.“

Vystudovala Vysokou školu chemicko-technologickou, pár let strávila ve farmaceutickém průmyslu jako specialista správné výrobní praxe. „Vlastně jsem dělala to, co spoustu lidí děsí – směrnice, tabulky, excel… Miluji pořádek a hodí se mi to i do vlastního podnikání. I ve výrobě kosmetiky se musí spoustu věcí dokumentovat, musí vzniknout systém.“

Stále ji to táhlo ke kosmetice, a tak se přes pozici vývojového chemika v zavedené kosmetické firmě dostala k vlastní značce. V roce 2016 se rozhodla splnit si sen a založila Biorythme. Na vlastní kůži poznala, jak náročný je to obor – jak z legislativního, tak finančního hlediska. Zejména srážka s byrokratickou realitou prý byla výživná.

V té době se přihlásila do soutěže začínající podnikatelů T-Mobile Rozjezdy. Chtěla si u odborníků ověřit, že jde správnou cestou, a potkat další lidi, kteří začínají podnikat a jsou tak na tom podobně. „Nakoplo mne to.“

Téměř vše si Aneta zajišťuje sama, od výroby, grafického zpracování etiket a balení zásilek, až po péči o Facebook a marketing. O to víc se nepřestává divit, že to funguje a její kosmetika se prodává nejen v obchodech zdravé výživy, ale i v designových obchodech.

Největším tahounem Biorythme jsou 100% přírodní deodoranty bez obsahu hliníku. „Sehnat na trhu vysouvací přírodní deodorant, který opravdu funguje, je fuška. Sama to znám a deodorant byl také první produkt, který jsem pro sebe před více než sedmi lety vyrobila a pak se začal sám šířit mezi známé, protože si ho skoro každý oblíbil. A vlastně díky pačulovému deodorantu tak trochu i vzniklo Biorythme, protože mi dal naději, že si i tak drobný výrobce může najít své zákazníky.“

Nahlásit obsah

Co je s obsahem v nepořádku?

Sdílet obsah

Vyberte ze svých kontaktů

Čtěte také