O ženách, které dělají to, co milují
Anna Anna, značka výjimečného ručně malovaného oblečení, si prorazila cestu k srdcím žen
vložila 30.11.0001
24.2.2018
Kurzovní lístek - Exchange s.r.o.
EUR 25,200 25,500
USD 20,500 20,800
Chci
vyměnit
EUR

Anna Anna, značka výjimečného ručně malovaného oblečení, si prorazila cestu k srdcím žen

Anna Tejklová svou oděvní značku založila před několika lety, tehdy ještě na mateřské dovolené. Z občasné výroby ve volných chvílích vyrostla úspěšná značka a zaměstnání na plný úvazek. Anně na začátku pomohla i naše Eva, která ji spojila se spoustou zajímavých lidí a podpořila její podnikání i finančně: "Anně jsme se ŽENAMI s.r.o. pomohly především propagací v médiích i v tištěném katalogu výrobků od českých a slovenských podnikavých žen. Zároveň od nás dostala 20 000 Kč na rozjezd a díky networkingům také množství zakázek a příležitostí se prezentovat zajímavým ženám, potenciálním zákaznicím," říká k tomu dnes Eva Čejková Vašková.

Tři otázky pro Annu Tejklovou, zakladatelku oděvní značky Anna Anna

Vaše šaty nosí naše Eva, víte o nějakých dalších osobnostech, které vaše šaty oblékají? Potkala jste některé z nich třeba díky ŽENÁM s.r.o.?

Setkání s Evou pro mě bylo určitě zásadní. Potkaly jsme se na jedné z mých prvních akcí, kde jsem prodávala. Eva mě hned zaujala, tak jsem ji oslovila, zda si nechce něco vyzkoušet. Vyzkoušela a naše spolupráce trvá dodnes. A opravdu i s mnoha dalšími významnými zákaznicemi jsem se seznámila díky ŽENÁM s.r.o., rozhodně musím jmenovat paní Rostyu Gordon Smith a Renatu Mrázovou a také paní Barboru Chuecos, jejichž přízeň mě samozřejmě velmi těší a vážím si jí.

Co byste poradila ostatním ženám, které se chtějí vrhnout na podnikání? Co vám na začátku nejvíc pomohlo?

Je potřeba naprostý zápal, fyzické a psychické nasazení. A víra, že to prostě půjde. Také si myslím, že je fajn mít nějaké ideály, touhu lidi něčím obohatit. V mém případě je to přání dostat do světa více krásy, umění a ženskosti (kterou nutně potřebují u svých protějšků cítit i muži a ne vždy se toho dočkají). Určitě bych se také neobešla bez podpory mojí rodiny.

Proč jste se rozhodla pro založení vlastní módní značky?

Ukázalo se, že spojení výtvarných schopností a lásky k módě a krásným věcem se dá nejlépe vyjít vstříc založením vlastní značky. Zároveň mě nesmírně baví práce s lidmi a pomoc s jejich zkrášlením. Zákaznicím, které o to stojí, protože v tom třeba tápou, kromě střihu šatů  poradím i jaký jsou barevný typ, nebo jaký by jim slušel účes či líčení. Jak jednou vtipně prohlásila má sestra během ladění doplňků na modelky při focení: “to je jako hrát si s živýma barbínama!“ Prostě blaho, které je zároveň i zaměstnáním. Ale samozřejmě kromě této „smetany“ jsou za tím stovky a stovky hodin mravenčí práce o samotě v ateliéru.

Máte nějaké životní motto?

Vážit si každého dne a dobře se starat o své blízké i o sebe, protože život je krátký. A také, že změna je možná vždycky a je dobré občas zkusit věci dělat jinak.

Nahlásit obsah

Co je s obsahem v nepořádku?

Sdílet obsah

Vyberte ze svých kontaktů

Čtěte také